Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Τα δικά μας ποιήματα

Στην τετάρτη τάξη και στο μάθημα της Ιστορίας...

Μάθαμε για τους ποιητές της αρχαϊκής περιόδου 
και είπαμε να "ξεφύγουμε" λίγο 
και να γράψουμε τα δικά μας ποιήματα.
Είναι πολύ ωραία, 
απλά επειδή είναι 
τα δικά μας.


«Είμαστε δυο φίλοι
έξυπνοι πολύ
κάνουμε σκανταλιές
και χορεύουμε μαζί
με τον φίλο μου τον Τζεκ»
Φώτης

«Φιλία, φιλία,
ακόμα κι αν είμαστε μακριά,
θα είμαστε φίλες,
ακόμα κι αν έχουμε τις διαφορές μας,
θα είμαστε φίλες»
Γκλόρια

«Την καλύτερή μου φίλη με καμία δεν αλλάζω,
τα μυστικά μας μοιραζόμαστε,
και δίνουμε πάντα η μία στην άλλη μια συμβουλή
και επειδή την αγαπώ,
θα την έχω για πάντα στη ζωή μου»
Αθηνά

«Είναι ψηλή, είναι γλυκιά,
έχει και καλή καρδιά,
την αγαπώ και μ’ αγαπά,
αυτή είναι η φίλη μου παιδιά»
Λεωνιδία

«Η φύση έχει τη δική της αρμονία.
Άκουσέ την.
Η φύση έχει τη δική της ισορροπία.
Μην τη χαλάς!
Γίνε φίλος με τη φύση,
για να ζεις καλά!»
Κωνσταντίνος

«Ο καλύτερός μου φίλος
είναι αυτός που μ’ αγαπά,
όταν είμαι λυπημένος,
έρχεται και μου μιλά.
Όταν έχω τις χαρές μου,
τις μοιραζόμαστε διπλά.»
Κωνσταντίνος

«Να έχεις θετική σκέψη.
Να κάνεις όνειρα και τίποτα δε θα σ’ εμποδίσει
να πετύχεις τον στόχο σου.
Όλα αυτά τα δικαιούσαι,
γιατί είσαι έξυπνος κι εργατικός»
Λάμπρος

«Σε βλέπω κάθε μέρα στο προαύλιο
και χαίρομαι πολύ.
Θα πούμε καλημέρα
και ύστερα θα ακούσουμε την προσευχή.»
Ελένη

«Φίλη μου, να περνάς τη ζωή καλά,
να κάνεις καλές παρέες
και να είσαι καλός άνθρωπος
και να είσαι χαρούμενη και χαμογελαστή»
Μαρία

«Ο καλύτερος φίλος μου είναι ο Άγγελος.
Ήμασταν φίλοι από την πρώτη δημοτικού.
Παίζουμε και είμαστε χαρούμενοι.
Στην τάξη καθόμαστε μαζί.
Κάθε πρωί όταν βλεπόμαστε
φωνάζουμε ο ένας το όνομα του άλλου.
Φυσικά έχω πολλούς φίλους
αλλά ο Άγγελος είναι ο καλύτερος»
Τζεκ

«Τον βλέπω κάθε μέρα στο σχολείο,
είμαστε και οι καλύτεροι φίλοι,
σχεδόν κάθε μέρα καθόμαστε μαζί
και εύχομαι να είμαστε για πάντα φίλοι»
Νικόλας

«Η ηρεμία τον χαλαρώνει,
η σοβαρότητα είναι το φόρτε του,
όπου κι αν πάμε, θα είμαστε μαζί,
γιατί περνάμε με χαρά πολλή»
Μιγκέλ

«Ο φίλος μου, ο πιο καλός μου φίλος
με σκέφτεται και με βοηθάει.
Παίζει μαζί μου, λύνει τις απορίες μου,
πηγαίνουμε μαζί στην παιδική χαρά,
όπου περνάμε υπέροχα!
Ό,τι και να χρειαστώ
βρίσκεται πάντα δίπλα μου»
Δημήτρης

«Ο καλύτερός μου φίλος είναι αστείος,
καλός, έξυπνος, τρελός
και πάντα περνώ καλά μαζί του»
Σωκράτης

«Ο καλύτερός μου φίλος μου λέει τα μυστικά του
κι εγώ τα δικά μου.
Λυπάται με τις λύπες μου και χαίρεται με τις χαρές μου.
Είμαστε συνέχεια μαζί και παίζουμε πολλά παιχνίδια.
Κι αν κάποια μέρα τσακωθούμε,
γρήγορα τα βρίσκουμε και χαμογελάμε»
Γιώργος

«Όταν μπήκε ο Σεπτέμβρης
χαρά μεγάλη είχα
τη φίλη μου θα έβλεπα
που μήνες είχα να τη δω
μαζί να παίξουμε
να γελάσουμε
και να διασκεδάσουμε»
Κωνσταντίνα

«Φιλία λέξη ιερή, φιλία λέξη θεία,
είναι αυτός που σε παρηγορεί
στη δύσκολη σου τη στιγμή
είναι αυτός που θα χαρεί
με τη χαρά σου την ειλικρινή,
αυτό θα πει φιλία»
Λουκία

«Είμαστε φίλες
φίλες καλές
κι όταν μαλώνουμε
θα ’μαστε ακόμη κολλητές»
Κλέλια



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου