Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

Πρώτη διαδικτυακή εκπομπή


Δύο μέρες πριν την πρώτη μας διαδικτυακή εκπομπή.
Τρίτη 11.30. Δεύτερο διάλειμμα. 
Τέσσερις μαθήτριες της έκτης, που θα είναι οι εκφωνήτριες, έρχονται στο γραφείο μου και κρατούν ένα χαρτί με τα λόγια που θα πουν στον αέρα.
- Είστε έτοιμες;
Περιμένω να μου πουν πως έχουν άγχος και θα πω την ατάκα μου "Όλα θα πάνε καλά"
- Όλα καλά, μου κλέβουν την ατάκα... μόνο που...
- Μόνο που;
- Έχουμε χρόνο να κάνουμε αλλαγές στα τραγούδια;
- Τι ακριβώς;
- Αντί για Annie, θα βάλουμε Jellicle Songs από το Cats.
Κοιτάζω στα γρήγορα τις μουσικές επιλογές και τα λόγια της ομάδας.
- Συνεργαστήκαμε, μου χαμογελάνε και…
Με τον ραδιοφωνικό μας σταθμό τελικά κι εμείς οι μεγάλοι θα μάθουμε.
Θα μάθουμε καινούρια πράγματα από τα παιδιά που έχουμε αλλά και… θα μάθουμε περισσότερα πράγματα για τα παιδιά που έχουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου