Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Ιστορία Γ΄ Δημοτικού - Τι σκέφτεται η Πηνελόπη;


Ο Οδυσσέας πέθανε από τον πόλεμο, ναι ή όχι;
Γιώργος

Ο Οδυσσέας ζει ή όχι;
Άλεξ

Ποιος να είναι αυτός ο ξένος και γιατί ήρθε εδώ;
Κωνσταντίνος

Ο Οδυσσέας δε χάθηκε και κοντεύει να φτάσει στην Ιθάκη. Άρα δε χρειάζεται να παντρευτώ τους μνηστήρες.
Αριστίνα

Πότε θα γυρίσει ο Οδυσσέας;

Μήπως μου λέει την αλήθεια;
Βικτώρια

Ο Οδυσσέας θέλει να σκοτώσει τους μνηστήρες.

Λες να είναι ζωντανός; Λες να λέει αλήθεια αυτός;
Μελίνα

Πού να είναι ο Οδυσσέας;
Μπάτσι

Α... να ήταν ο Οδυσσέας...
Δήμητρα

Α! πώς θα γιορτάσω τα γενέθλιά μου στον τάφο;
Αντώνης

Ο Οδυσσέας πέθανε ή δεν πέθανε;
Αναστάσης

Αυτόν τον ξένο πρέπει να τον περιποιηθώ. Κάνε κουράγιο, Πηνελόπη! Έρχεται σε λίγες μέρες ο Οδυσσέας. Έρχεται!!!
Θανάσης

Πότε θα γυρίσει ο Οδυσσέας; Μου λείπει πολύ. Άραγε να ζει ή να πέθανε στον πόλεμο της Τροίας;
Νικόλας

Ποιος να είναι αυτός ο ξένος και γιατί ήρθε εδώ;
Κωνσταντίνος

Ευτυχώς ο Οδυσσέας ζει.
Φίλιππος

Λες ο Οδυσσέας να έχει έρθει στην Ιθάκη;
Ελένη

Να ξέρει άραγε ο ζητιάνος τίποτα για τον αγαπημένο μου άντρα που λείπει τόσα χρόνια;
Βασίλης

Άραγε θα γυρίσει ο Οδυσσέας;
Άγγελος

Πού να είναι άραγε ο Οδυσσέας;
Ελευθερία

Νομίζω ότι ο άντρας μου δε θα έρθει.
Κατερίνα

Πότε θα γυρίσει ο Οδυσσέας;
Δημήτρης





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου