Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Τι θα συζητούσε ο Κόδρος με τον πιστό υπηρέτη του λίγο πριν πάει στο στρατόπεδο των Δωριέων; (Ιστορία Δ δημοτικού)
















Αγαπητέ βασιλιά Κόδρε, δεν πρέπει να πάτε στο στρατόπεδο των Δωριέων, σίγουρα υπάρχει κι άλλος τρόπος ώστε να γλιτώσουμε από τους Δωριείς. Ο λαός μας σας χρειάζεται.
Ελένη Βενέρη

Κόδρος: Χμ… ώστε οι Δωριείς θέλησαν να καταλάβουν την Αθήνα και αν δε με σκοτώσουν, θα τα καταφέρουν.
Υπηρέτης: Μάλιστα υψηλότατε.
Κόδρος: Χμ… το βρήκα, άκου τι θα κάνουμε, θα ντυθώ χωρικός και θα πάω στο στρατόπεδο των Δωριέων και θα αρχίσω καυγά έτσι ώστε να σκοτωθώ για να μην την κλέψουν!
Υπηρέτης: Μμμ… έξυπνο σχέδιο, υψηλότατε!
Ισμήνη

Υπηρέτης: Βασιλιά Κόδρε, μην πάτε στο αντίπαλο στρατόπεδο.
Κόδρος: Είναι ανάγκη να πάω, αν θέλουμε να σωθεί η πόλη μας.
Υπηρέτης: Ναι, αλλά αν πεθάνετε, η πόλη μας θα μείνει χωρίς βασιλιά.
Κόδρος: Ο θάνατός μου είναι η μόνη λύση, για να σωθεί η Αθήνα.
Δήμητρα

Εγώ: Αγαπητέ βασιλιά, δε νομίζεις ότι είναι επικίνδυνο να πας στους Δωριείς.
Βασιλιάς: Εγώ θα κάνω τα πάντα για τον λαό μου.
Τζεκ

-          Βασιλιά Κόδρε, δεν πρέπει να πας στο στρατόπεδο των Δωριέων.
-          Πρέπει να θυσιαστώ για τον λαό μου.
Μιγκέλ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου