Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

«Το κάλεσμα της άγριας φύσης» (Οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ γράφουν για το θεατρικό έργο που παρακολούθησαν)




1.       Η παράσταση μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ, διότι έπαιζαν μουσική, τραγουδούσαν, μιλούσαν και έπαιζαν τους ρόλους πολύ καλά. Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν όταν κάποιος μιλούσε και οι άλλοι έκαναν αυτά που έλεγε εκείνος, δηλαδή κάτι σαν παντομίμα.
Μιχαέλα Κ.

2.       Μου άρεσε αυτή η παράσταση γιατί παρόλο που ο Μπακ πέρασε πολλές δυσκολίες, στο τέλος βγήκε δυνατός και βρήκε την πραγματική ευτυχία στη ζωή.
Βαγγέλης Κ.

3.       Με εντυπωσίασε πολύ ο τρόπος που έκαναν την αφήγηση, η χορωδία, ο τρόπος που έπαιζαν και … όλα! Ήταν και ωραίο και λυπητερό και αστείο.
Πηνελόπη Σ.

4.       Μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η θεατρική παράσταση και αν γινόταν θα ήθελα να την ξαναδώ.
Εβελίνα Π.

5.       Πέρασα πάρα μα πάρα πολύ ωραία και θα ήθελα να ξαναέρθουν να δούμε κι άλλες παραστάσεις.
Κωνσταντίνος Ν.

6.       Ο Μπακ άλλαξε πολλά «αφεντικά» και κατάφερε μέσα από δυσκολίες να γίνει ένα δυνατό ζώο.
Δέσποινα Κ.

7.       Μου έκανε εντύπωση οι ηθοποιοί που άλλαζαν πρόσωπα τόσο γρήγορα και όταν τραγουδούσαν έκαναν τους ήχους σα να υπάρχουν στη σκηνή αληθινά σκυλιά.
Παναγιώτα Γ.

8.       Το έργο ήταν ωραίο και μας έδωσε το μήνυμα ότι όσες δυσκολίες κι αν περνάμε πρέπει να γινόμαστε πιο δυνατοί και να συνεχίζουμε.
Θάνος Π.

9.       Μου άρεσε η παράσταση γιατί πέρασα ευχάριστα και μ’ έκανε να γελάσω.
Άγγελος Ν.

10.   Εμένα με εντυπωσίασε που ο Μπακ μετά από όλα αυτά τα βασανιστήρια που πέρασε κατέληξε ελεύθερος με την υπόλοιπη αγέλη.
Στράτος Φ.

11.   Η παράσταση μου άρεσε πάρα πολύ και με συγκίνησε, γιατί μιλάει για τη δύσκολη ζωή ενός σκύλου που όμως κατάφερε να επιβιώσει στο φυσικό του περιβάλλον, το «δάσος».
Νικολέτα Μ.

12.   Η παράσταση μου άρεσε πάρα πολύ και θα ήθελα να την ξαναδώ. Εντύπωση μου έκανε το λούτρινο άσπρο λαγουδάκι γιατί ήταν πολύ γλυκό και χαριτωμένο.
Λυδία Χ.

13.   Βλέποντας αυτή την όμορφη παράσταση μου έμεινε στο μυαλό ο ευχάριστος τρόπος με τον οποίο οι ηθοποιοί απέδωσαν ένα τόσο συγκινητικό θέμα.
Οδυσσέας Γ.

14.    Στο τέλος της παράστασης μας έμεινε μια γλυκιά αίσθηση. Γελάσαμε, χαρήκαμε και διασκεδάσαμε. Ελπίζω να ξαναδώ τόσο ωραίες παραστάσεις!
Ανδριάνα Λ.

15.   Αυτή η παράσταση μου άρεσε πολύ. Επειδή μου πέρασε ένα μήνυμα: «Ποτέ μην το βάζεις κάτω όσο δύσκολα και να είναι!» Θα ήθελα πολύ να ξαναδώ μια τέτοια παράσταση.
Χρύσα Γ.

16.   Θαυμάζω τον Μπακ για το θάρρος, την εξυπνάδα και την ψυχική δύναμη που αντιμετώπισε όλες τις δυσκολίες. Μακάρι ο Μπακ να αποτελέσει το παράδειγμα, ώστε όλοι μας να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες της ζωής μας με αυτόν τον τρόπο.
Χρήστος Π.

17.   Οι ηθοποιοί ήταν τόσο καλοί στους ρόλους τους, που με έκαναν να νιώσω ότι είμαι ο Μπακ και παλεύω για να επιβιώσω. Το έργο ήταν γεμάτο με διαφόρων ειδών συναισθήματα, τα οποία δε μας άφησαν ούτε ένα λεπτό να βαρεθούμε.
Ιωάννα Μ.

18.   Η παράσταση μου άρεσε πολύ. Είχε ενδιαφέρον, με κρατούσε σε αγωνία, ένιωθα χαρά για τα κατορθώματα του Μπακ και ικανοποίηση που ακολούθησε το κάλεσμα της άγριας φύσης.
Κωνσταντίνος Π.

9. Τα κοστούμια ήταν απλά αλλά εντυπωσιακά. Εμένα μου άρεσε γιατί είχε δράση, είχε αστεία, είχε ωραία μουσική και δεν ήθελα να τελειώσει. Αν μπορούσα, θα ήθελα να το ξαναδώ. 
Κωνσταντίνος Τ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου